live time

wyniki

 

125 Micro MAX evo

Idealny dla poczatkujących kierowców.

 

Silnik o mocy 8 KM i odpowiednio dobranym momencie obrotowym wybacza jeszcze niedoskonałą jazdę najmłodszym i początkujących kierowcom, którzy postanowili zdobyć swoje pierwsze doświadczenie w kartingu. Silnik został wprowadzony na rynek w 2007 roku i jest zalecane dla dzieci od 8-10 lat.

 

125 Mini MAX evo

Dla kierowców z doświadczeniem wyścigowym.

 

Silnik ten jest logicznym następstwem po silniku 125 Micro MAX evo ze zwiększoną mocą do 15 KM. Jest idealny dla kierowców, którzy zdobyli pierwsze doświadczenie w kartingu. Silnik wprowadzony na rynek w 2004 roku przeznaczony jest dla kierowców w wieku od 10-13 lat.

125 Junior MAX evo

Pierwsze międzynarodowe doświadczenie.

 

Większa wydajność sprawia że jest to silnik doskonały dla juniorów z doświadczeniem kartingowym. Z silnikiem Junior MAX Evo 125 można stawiać pierwsze kroki w międzynarodowych wyścigach. Silnik wprowadzony na rynek w 2000 roku zalecane jest dla młodzieży w wieku od 13-16 lat.

125 Senior MAX evo

Klasa bez skrzyni biegów.

 

Przeznaczony dla osób z doświadczeniem wyścigowym, jak również dla ambitnych kartingowych kierowców amatorów. Najwyższa wydajność silnika w klasie bez skrzyni biegów. Silnik wprowadzony na rynek w 1997 roku jest zalecane dla kierowców w wieku 15 lat i starszych.

125 MAX DD2 evo

Bezłańcuchowy napęd.

 

Bezłańcuchowa koncepcja napędu jest połączona z 2-biegową przekładnią obsługiwaną bezpośrednio za pomocą manetek zmiany biegów w kierownicy. Idealne rozwiązanie dla kierowców w wieku 15 lat i starszych z dośiwadczeniem wyścigowym w kartingu. Silnik ten najlepiej odzwierciedla znane wszystkim wyścigi Formuły. Rewolucyjny silnik, wprowadzony na rynek w 2002 roku, doprowadził do rozwoju podwozia kartingowego produkowanego przez wszystkich wiodących marki.

 

125 Masters DD2 evo

Bezłańcuchowy napęd.

 

Bezłańcuchowa koncepcja napędu jest połączona z 2-biegową przekładnią obsługiwaną bezpośrednio za pomocą manetek zmiany biegów w kierownicy. To również idealne rozwiązanie dla kierowców w wieku powyżej 32 lat z doświadczeniem wyścigowym, którzy cenią sobię bardzo szybką jazdę. Bezwzględu na wiek, można poczuć się kierowcą małej Formuły.