live time

wyniki

30 lat doświadczenia w sporcie kartingowym...

 

Firma BRP rozpoczęł sprzedaż silników kartingowych w 1980. Szybko stałą się firmą dominującą na rynku ze względu na duże doświadczenie w budowie wysokowydajnych silników 2-suwowych. Silniki Rotax wygrywały najbardziej prestiżowe wyścigi i nadal prowadzą w rankingu ilośći zdobytch tytułów mistrzowskich.

 

W 1997 roku firma uruchomiła nową koncepcję silnika, opierącą się na dużym doświadczeniu w technologii silników 2-suwowych dla zastosowań rekreacyjnych. Był to silnik 125 Rotax MAX z wieloma nowymi funkcjami przeznaczopnymi dla świata kartingu.

 

2014
   Wprowadzenie nowej serii silnika Rotax 125 MAX evo - kolejna generacja silnika Rotax MAX.

2013
   30. rocznica działalności kartingowej firmy BRP.

2011
   Wyprodukowano 70000 silników Rotax MAX.

2009
   Wyprodukowano 60000 silniów Rotax MAX.
   10. rocznica Rotax MAX Challenge Grand Finals.

2007
   Wprowadzenie Rotax 125 Micro MAX.

2006
   Otwarcie rynku dla wszystkich producentów podwozi dla silnika Rotax 125 MAX DD2.

2004
   Wprowadzenie silnika Rotax 125 Mini MAX.

2003
    Wyprodukowano 25000 silników Rotax MAX.

2002
   Produkcja silników o pojemności 100cc Rotax zostaje przerwana.
   Wprowadzenie na rynek silnik Rotax 125 MAX DD2 - bezłańcuchowy system napędu z 2-biegową skrzynią biegów.
   Wprowadzenie Rotax RM1 kart.

2000
   Wprowadzenie silnika Rotax 125 Junior MAX.
   Pierwsze Rotax MAX Challenge Grand Finals.

1999
   Rozpoczęcie pierwszych krajowych serii wyśćigów Rotax Max Challenge.

1997
   Wprowadzenie silnika Rotax 125 MAX.

1995
   Homologacja CIK innowacyjnego lewe-bocznego napędu silników ROTAX o pojemnośćci 100cc.

1992
   Wprowadzenie silnika tłokowego Rotax 100cc. (Klasa CIK / ICA-Junior)